23° Niedziela
20 Maja

Pon

Wt

Śr



mat. prasowe

Przenieś konto do lepszego banku – to całkiem łatwe

Polacy nie boją się zmian na lepsze i coraz chętniej decydują się na nowych dostawców usług. Nie mamy już problemu z wyborem innego operatora telefonicznego czy dostawcy prądu. Ale mało kto wie, że zmienić można również bank.

Jeszcze niedawno statystyczny Kowalski niechętnie zmieniał bank, nawet jeśli nie był z niego zadowolony. Ale te czasy już minęły. Obecnie, jeśli klienci czują, że bank, z którego korzystają, nie spełnia ich oczekiwań, przestają być lojalni i szukają lepszej oferty.

Jak informuje Krajowa Izba Rozliczeniowa, w ciągu 12 miesięcy 2017 roku decyzję o zmianie banku podjęło ponad 34 tys. osób. Spośród wszystkich osób, które zdecydowały się przenieść konto, aż 64 proc. wybrało Credit Agricole.

– Dlaczego akurat nas? Bo my wyróżniamy się na rynku podejściem do klienta. Słuchamy naszych klientów i traktujemy ich po partnersku. Oceny, jakie uzyskujemy w badaniach i liczba rekomendacji konsumenckich wskazują, że ludzie tego właśnie potrzebują – mówi Ewelina Buczkowska, dyrektor placówki banku Credit Agricole w Pruszkowie.

By przenieść rachunek, wystarczy złożyć w placówce Credit Agricole wniosek i upoważnienie. Bank zadba o formalności: doprowadzi do zamknięcia dotychczasowego konta, zapewni także przeniesienie środków i stałych zleceń oraz poinformuje o dokonanej zmianie pracodawcę klienta (żeby ten wiedział, że wynagrodzenie ma przesyłać na nowy rachunek) lub instytucje takie jak urząd skarbowy czy ZUS. Cały proces przeniesienia zajmuje tylko kilka dni i praktycznie nie angażuje klienta.

Warto zainteresować się tą możliwością, bo Credit Agricole proponuje teraz zupełnie nową ofertę: Konto dla Ciebie – bez opłat za prowadzenie rachunku i używanie karty, a także z darmowymi bankomatami i internetowymi przelewami krajowymi (warunkiem braku opłat jest zapewnienie minimum 1 tys. zł regularnych wpływów miesięcznie i wykonanie co najmniej jednej transakcji kartą w miesiącu). Warto dodać, że karta dodawana do konta jest od razu wielowalutowa i można nią płacić na całym świecie w złotówkach, dolarach, funtach lub euro bez kosztów przewalutowania. Częścią Konta dla Ciebie jest indywidualna linia kredytowa oraz pakiet ubezpieczeń Pomoc dla Ciebie. Klienci banku mogą także skorzystać z oferty największego w Polsce Klubu Rabatowego, który współpracuje z blisko 10 tys. sklepów i punktów usługowych – płacąc w nich kartą Credit Agricole, można dostać nawet do 55 proc. zniżki. 

Każdy, kto przeniesie do Credit Agricole konto ze swojego dotychczasowego banku razem z miesięcznym wynagrodzeniem, dostanie atrakcyjny bonus, który sam może wybrać: 200 zł premii w gotówce, 300 zł zwrotu kosztów rachunków opłacanych z nowego konta lub 50-procentowy bonus na usłudze CA Saver. 



Ewelina Buczkowska, dyrektor placówki banku Credit Agricole w Pruszkowie

Nasz bank wyróżnia wyjątkowy sposób obsługi. Nasi doradcy uważnie słuchają klientów i bardzo dokładnie dopasowują ofertę do ich potrzeb. A jest w czym wybierać: mamy pełną ofertę usług bankowości codziennej (konta dla dorosłych i nastolatków, karty kredytowe, lokaty oszczędnościowe itp.) i wszystkie rodzaje kredytów. Proponujemy także szeroki wybór ubezpieczeń: komunikacyjnych, majątkowych czy życiowych. Takie połączenie bankowości i ubezpieczeń wyróżnia nas na rynku.

Działamy na różnych polach biznesowych, a naszymi klientami są zarówno osoby indywidualne, jak również małe i średnie firmy. Obsługujemy także przedsiębiorstwa z  branży rolniczej i rolników indywidualnych. Łącznie w całej Polsce jesteśmy w stałym kontakcie z ponad 2 mln osób. 

Nasi klienci doceniają nasz model obsługi i chętnie polecają nas swoim bliskim i znajomym. Według niezależnych badań instytutu Millward Brown "Klienci banków w Polsce 2017" Credit Agricole jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce. To dla nas ważne wyróżnienie, bo bliskim polecamy przecież tylko to, co warte zaufania. A taki właśnie jest nasz bank.


Artykuł sponsorowany
kontakt@wpr24.pl

Podobne artykuły


baner