Czwartek
23 Listopada

Pią

Sob

Nie

Pon


mat. prasowe

Bądź trendy z marką ST.RIGHT w szkole i na wakacjach!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych odbiorców, firma St. Majewski wprowadziła na rynek najnowszą linię artykułów tekstylnych, brandowanych logo ST.RIGHT. Jest to kilkadziesiąt kolekcji o zróżnicowanym designie, na które składają się m.in. plecaki, trolleye, torby (w tym tzw. shopperki), piórniki oraz saszetki. Markę wyróżnia nowoczesne wzornictwo, wysoka jakość wykonania i funkcjonalność. Produkty ST.RIGHT świetnie sprawdzą się w codziennym użytkowaniu – przede wszystkim w szkole, ale również na wycieczkach, zakupach i rodzinnych wypadach za miasto.

Kolekcje marki ST.RIGHT inspirowane są najnowszymi trendami modowymi, zaspokajając potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów. Zostały tak zaprojektowane, aby stanowić świetny element modowych stylizacji dzieci i młodzieży oraz gwarantować komfort użytkowania. 

Przykładowo, plecaki ST.RIGHT wykonane są z wodoodpornego materiału oraz wyposażone m.in. w praktyczne organizery, przegrody na tablet i laptop, kieszenie termiczne, odblaskowe elementy, wyjście na słuchawki oraz zawieszki na klucze. Innowacyjność ta została doceniona na międzynarodowych targach Paperworld 2017 przez ISPA&Innovation, czego świadectwem jest statuetka „Product of the Year 2017” w kategorii Back-to-school.
Markę tworzą kolekcje typowo dziewczęce i chłopięce oraz unisex o zróżnicowanej kolorystyce i fasonie. Na szczególną uwagę zasługują linie:

* Tropical Island - tropikalne akcenty wzornicze w połączeniu z nowoczesnym designem to cechy charakterystyczne tej linii. Kolekcja została stworzona z myślą o dziewczętach, które cenią sobie świat natury. 

* Pixelmania Blue oraz Pixelmania Green – kolekcje z tej serii stworzono dla chłopców aktywnych, ceniących sobie awangardę i nowoczesne stylizacje.

* Kaleidoscope - moda na styl geometryczny trwa w najlepsze, a seria Kaleidoscope to wizualna odpowiedź na ten trend. 

* Yes or No - produkty z tej linii to stylowa propozycja dla młodszych dziewcząt i chłopców. 

* Flamingo Pink&Black – cechy przypisywane flamingom to gracja i elegancja. I taka też jest seria Flamingo Pink&Black. Dedykowana przede wszystkim dla dziewcząt, które lubią róż, ale w pełnej klasy odsłonie.

* Skatepark – oferta dla chłopców, którzy cenią sobie aktywny tryb życia, a sportowe doznania nie są im obce. 
Poszczególne kolekcje tworzy szeroka gama akcesoriów, tj.: plecaki szkolne, plecaki na kółkach typu „trolley”, torby na ramię, piórniki, tuby, saszetki, saszetki typu „nerka”. Zupełną nowością asortymentową są casualowe plecaki na sznurkach oraz torby typu shopper bag. Lekkie, praktyczne i ciekawe wzorniczo są propozycją na miejskie podboje, spacer, czy na rower, dla wszystkich którzy lubią czuć się modnie i wygodnie.
Produkty z logo ST.RIGHT są atrakcyjne cenowo, dzięki czemu może cieszyć się nimi bardzo duża grupa odbiorców. Plecaki dostępne są już od 90 zł, torby od 20 zł, a saszetki od 15 zł.

Wszystkie kolekcje marki ST.RIGHT dostępne są już w sprzedaży. Można je nabyć w sklepach internetowych, sklepach papierniczych, księgarniach, jak również w dużych sieciach handlowych. 

Więcej informacji i zdjęć na stronie: www.stright.pl
Facebook: https://www.facebook.com/ST.RIGHT.WyrazSiebie/
Instagram: https://www.instagram.com/st.right.wyrazsiebie/

O firmie St. Majewski

St. Majewski działa nieprzerwanie od 128 lat i od początku istnienia dokłada starań, by oferowane produkty wyróżniała wysoka jakość, funkcjonalność oraz bogate i wyszukane wzornictwo. Firma jest największym producentem i dystrybutorem artykułów szkolnych na polskim rynku. Oferuje szeroką gamę artykułów plastycznych, na czele z kultowymi kredkami Bambino, tekstylia szkolne, a także artykuły papiernicze. St. Majewski jest właścicielem znanych i cenionych od pokoleń polskich marek: Bambino, Unipap, Mona, ST.RIGHT, a także licencjobiorcą największych polskich i światowych brandów, należących do: Disney, Mattel, Hasbro, Universal Studios, National Geographic i MTV. Produkty St.Majewski są do nabycia na terenie całego kraju, w sklepach papierniczych stacjonarnych i internetowych, księgarniach oraz sieciach handlowych.


Art. Sponsorowany


baner