Niedziela
17 Grudnia

Pon

Wt

Śr

Czw

Pią

Sob
Archiwum

Czy to początek końca reklamowego eldorado?

Trwa moment, w którym mieszkańcy, przedsiębiorcy i inne podmioty mogą wnosić uwagi i opinie do projektu uchwały w sprawie zasad i warunków umieszczania m.in. tablic i urządzeń reklamowych.

Projekt uchwały będzie dostępny do 15 grudnia tego roku w siedzibie Urzędu Miasta Milanówka
w Referacie Planowania Przestrzennego i Estetyki Miasta przy ul. Spacerowej 4 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Milanówka pod adresem www.bip.milanowek.pl w zakładce „Zagospodarowanie Przestrzenne”.

Oprócz sytuowania reklam mieszkańcy mogą wnieść opinię co do umieszczania obiektów małej architektury, ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych i rodzajów materiałów budowlanych z jakich mają być wykonane.

Uwagi do projektu uchwały można zgłaszać do 29 grudnia. Jak to zrobić? W formie pisemnej lub ustnie w siedzibie Urzędu Miasta w Referacie Planowania Przestrzennego i Estetyki Miasta – ul. Spacerowa 4, a także za pomocą maila: planowanie.przestrzenne@milanowek.pl (uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej oraz adres zamieszkania lub siedziby).

Więcej informacji tutaj.


Seweryn Dębiński
seweryn.debinski@wprmedia.pl

Podobne artykuły


baner

Komentarze | 5

captcha

Klikając "Dodaj komentarz", akceptujesz regulamin dodawania opinii.

Gość

Polecam przeczytać sobie książkę "wanna z kolumnadą" tam jest jeden z rozdziałów poświęcony właśnie wszelkiej maści szpecącym reklamom i dlaczego jest to walka z wiatrakami

Gość

I bardzo dobrze. Niech ktoś się w końcu zabierze za cały ten pseudoreklamowy syf i budowanie bez ładu i składu, jak w jakimś Kabulu.

Gość

Propozycje: 1. Reklamy nie mogą migać (a już na pewno na czerwono i niebiesko - muli się ze światłami służb). 2. Reklamy powinny mieć określony maksymalny wymiar (najlepiej gdyby były kilku standardów jeśli chodzi o wielkość). 3. Zero reklam w pasach drogowych (można na budynkach {standard wielkości i zakaz migania}). 4. Reklamy nie mogą przeszkadzać pieszym (nie mogą być stawiane na chodnikach. 5. Mała architektura nie może przeszkadzać pieszym. 6. Dlaczego znowu nie w Pruszkowie?

Ted

czy coś wiadomo w sprawie kradzieży samochodu w Opaczy ?

Gość

A w pruszkowie nie mają takich problemów