24° Wtorek
21 Sierpnia

Śr

Czw

Pią

Sob

Nie

Pon
pixabay.com

Nadarzyn ma swoją aplikację

Gmina Nadarzyn udostępniła mieszkańcom aplikację mobilną „Mój Nadarzyn”. Władze gminy chcą w ten sposób usprawnić komunikację na linii urząd-mieszkańcy.

Nadarzyńscy włodarze chcą wprowadzić gminę w XXI wiek. Wielu mieszkańców narzeka, że urzędnicy nie wiedzą o np. o dziurze w drodze czy ułamanej gałęzi drzewa. Teraz zgłaszanie takich i innych problemów ma być łatwiejsze. – Aplikacja mobilna „Mój Nadarzyn” to nowa forma komunikacji mieszkańców z urzędem gminy. Umożliwia ona mieszkańcom zgłaszanie uwag (także telefoniczne), szybkie i łatwe informowanie urzędu o problemach dotyczących funkcjonowania gminy – informuje nadarzyński magistrat.

Zgłaszanie problemów jest proste. Zrób zdjęcie, określ problem wybierając odpowiednią kategorię i wskaż lokalizację. Wszystko zajmie ci 3 minuty. 

Obecnie aplikację mogą pobrać tylko użytkownicy telefonów z Androidem. Aplikacja działa w wersji beta, czyli jest w fazie testów. – Zwracamy się z prośbą o testowanie aplikacji i zgłaszanie uwag dotyczących jej działania na adres: nadarzyn@zglos.info – zachęcają urzędnicy.

Zgłoszenia wysyłane w trakcie testów nie będą realizowane. Aplikacja będzie testowana do połowy czerwca. Później zacznie działać normalnym trybie a zgłoszenia zaczną być realizowane.


Anna Zwolińska
anna.zwolińska@wprmedia.pl

Podobne artykuły


baner

Komentarze | 2

captcha

Klikając "Dodaj komentarz", akceptujesz regulamin dodawania opinii.

Ja Cie..

Aplikacja niestety nie gwarantuje sukcesu, ponieważ najsłabszym ogniwem pozostaje człowiek. Czy to zgłaszający, czy też obsługujący zgłoszenie. Wystarczy spojrzeć na Piastów, który korzysta z Localspot. Problemy zgłoszone rok temu wiszą jako nierozwiązane. To po co mamy cokolwiek zgłaszać, skoro nic się z tym nie dzieje?

Gość :-)¥

Brawo! Kiedy Michałowice i Pruszków? KIEDY WŁODARZE DROGI SPRZATNA LEŻĄCY OD WCZORAJ ZNAK SKRZYŻOWANIU Z MIRY ZA????