23° Niedziela
20 Maja

Pon

Wt

Śr



Maciej Bochnowski

Utrudnienia na linii kolejowej Warszawa – Skierniewice

Przedłużające się prace na posterunku odgałęźnym Warszawa Włochy oraz utrudnienia na stacji w Grodzisku Mazowieckim spowodowały, że niektóre pociągi są odwołane, a inne będą kursować z opóźnieniami.

Spośród wszystkich mieszkańców naszego regionu z luksusu podróżowania pociągiem do Warszawy na tę chwilę mogą korzystać jedynie grodziszczanie. Ale i tutaj pojawiły się utrudnienia. Sprawdźcie poniżej jakie zmiany przygotowały Koleje Mazowieckie.

Pociąg nr 93312/3 rel. Otwock (10:46) – Warszawa Wschodnia (11:22) – Grodzisk Mazowiecki (12:00) zostaje odwołany na odcinku Warszawa Wschodnia – Grodzisk Mazowiecki. Na wskazanym odcinku podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 19968/9 rel. Warszawa Wschodnia (11:10) – Grodzisk Mazowiecki (11:49) – Skierniewice, który na stacji Warszawa Wschodnia będzie oczekiwał przyjazdu pociągu nr 93312 i odjedzie ze st. początkowej z opóźnieniem ok 15 minut.

Pociąg nr 91320/1 rel. Grodzisk Mazowiecki (13:28) – Warszawa Wschodnia (14:05) zostaje odwołany w całej relacji. Podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 91974/5 rel. Skierniewice – Grodzisk Mazowiecki (13:57) – Warszawa Wschodnia (14:35).

Pociąg nr 19320/1 rel. Warszawa Wschodnia (13:40) – Grodzisk Mazowiecki (14:18) zostaje odwołany w całej relacji. Podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 19974/5 rel. Warszawa Wschodnia (13:48) – Grodzisk Mazowiecki (14:28) - Skierniewice.

Pociąg nr 91324/5 rel. Grodzisk Mazowiecki (15:18) – Warszawa Wschodnia (15:58) zostaje odwołany w całej relacji. Podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 91376/7rel. Żyrardów – Grodzisk Mazowiecki (15:43) – Warszawa Wschodnia (16:20).

Pociąg nr 19324/5 rel. Warszawa Wschodnia (15:11) – Grodzisk Mazowiecki (15:53) zostaje odwołany w całej relacji. Podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 19980/1 rel. Warszawa Wschodnia (15:26) – Grodzisk Mazowiecki (16:01) - Skierniewice.

W związku z utrudnieniami na stacji Grodzisk Mazowiecki zostało wprowadzone dodatkowe zatrzymanie pociągu IC 19100/1 „JAGNA” rel. Warszawa Wschodnia (15:14) – Grodzisk Mazowiecki (15:56) – Łódź Fabryczna. Podróżni udający się w kierunku st. Grodzisk Mazowiecki mogą skorzystać z tego pociąg na podstawie ważnych biletów KM. Informujemy, że pociąg na odcinku Warszawa Wschodnia – Grodzisk Mazowiecki zatrzymywać się będzie tylko i wyłącznie na stacjach ujętych w rozkładzie jazdy.

Pociąg nr 91326/7 rel. Grodzisk Mazowiecki (16:17) – Warszawa Wschodnia (16:54) zostaje odwołany w całej relacji. Podróżni zastępczo mogą skorzystać z pociągu KM nr 93502/3 rel. Skierniewice – Grodzisk Mazowiecki (16:55) – Warszawa Wschodnia (17:32) – Warszawa Falenica.

W związku z wydłużonymi pracami modernizacyjnymi na posterunku odgałęźnym Warszawa Włochy wprowadzono:

– Linia nr 1 Warszawa – Skierniewice wzajemne honorowanie biletów KM – IC – PR na odcinku Warszawa Wschodnia – Skierniewice.
– Linia nr 3 Warszawa – Kutno wzajemne honorowanie biletów KM – IC na odcinku Warszawa Wschodnia – Łowicz Główny
– Honorowanie biletów KM w autobusach linii nr 743 i 713 oraz w tramwaju linii 13.

Wprowadzone honorowania biletów obowiązują do 11 maja, do godziny 23.59.


Seweryn Dębiński
seweryn.debinski@wprmedia.pl

Podobne artykuły


baner

Komentarze | 11

captcha

Klikając "Dodaj komentarz", akceptujesz regulamin dodawania opinii.

Robert

Kolejny dowód na to, że wiaty na PKP Grodzisk mazowiecki są przedwojenne. Fotografia z okresu okupacji: na pierwszym planie żołnierz w niemieckim mundurze. https://archiwum.allegro.pl/oferta/dworzec-grodzisk-mazowiecki-okres-ii-wojny-swiat-i6656351224.html

Robert

@@lukmekejn Z całą pewnością wiaty powstały w laatach 30-tych : http://grodziszczanin.blogspot.com/2013/02/budynek-dworca-kolejowego.html

@@lukmekejn

W latach 30' to były czasy przedwojenne, te wiaty wybudowano po wojnie ...i nie sa zabytkowe ...TYLKO BADZIEWNE, ZWYCZAJNIE PKP szukając oszczędności poszukał sobie alibi, - ŻE NIBY ZABYTKOWE I NIE RUSZAĆ :) Chodzi tylko o to żeby przyciąć na kosztach :)! Gdyby tak było jak Pan mówi, to nowowybudowane stacje URSUS NIEDŹWIADEK, I PARZNIEW również powinny być zachowane w podobnej stylistyce, czyli PKP równiez powinno wybudować takie same "piękne" wiaty jak w przypadku pozostałych stacji . Powiedzmy sobie szczerze, te wszystkie podwarszawskie perony to dzieło przypadku i mix budowlany. Proszę zobaczyć stację np, Warszawa Ursus, gdzie są ławeczki i brzydkie zadaszenia tych lawek pokryte zardzewiałą blachą falistą.

Gość

A kiedy tutaj nie było jakichś utrudnień, cyrk na szynach trwający nieprzerwanie od wielu lat >zagrzybiałe wiaty Ale zabytkowe wiaty to ty szanuj, to są bardzo dobre i solidne wiaty spełniające swoje zadanie, z nimi to jest trochę tak jak z pałacem kultury, w sensie same w sobie architektonicznie ładne, tylko po prostu cholernie zaniedbane

@lukmekejn

Wiaty wybudowano w latach 30. A ruszyć nie można, bo to zabytki (w sensie prawnym).

Tubylec

To co się dzieje na tej "budowie" to Bareia w najczystszym wydaniu.

lukmekejn

nowe perony i ...zostawili stare zagrzybiałe wiaty przystankowe :) Budujący wówczas komunistyczni robotnicy te wiaty nawet nie przypuszczali, że ich dzieło zostanie aż tak docenione :)!

Gość

Prace przy modernizacji postępują skandalicznie wolno.

Pawcio

Sochaczew jest super. Duzo lepszy od Skierniewic !

Gość

na tej linii nawet jak nie jeżdzą pociągi to są opóźnienia XD

Adas

A kto tam jedzi do tych Skierniewic. To porazka miejsce !